Kundens perspektiv är nyckeln!

För att skapa verkligt värde, börja med att definiera det ur kundens ögon.

Glöm ditt perspektiv. Glöm ägarnas. Glöm styrelsens. Glöm de anställdas.

Tänk på kunden.

Det är ett vanligt misstag.Vi bestämmer vad vi anser är värdefullt och försöker sedan övertyga kunderna om det.

Fråga istället kunderna vad de värderar högt och engagera dig i att utveckla och leverera baserat på den förståelsen.

Om du kan göra det kommer du att ha mer lojala kunder, fler som gillar ditt företag och rekommenderar dig.

Så, sätt alltid din kund först.

Vill du ha hjälp med att ta reda på hur man gör? Ta hjälp av vår väl beprövade modell och metod Kundkartan©. Ta kontakt med någon av våra coacher så hjälper vi er här.

Föregående
Föregående

Copy och producent av digitala annonser!

Nästa
Nästa

Samsyn: Den dolda faktorn för framgång.